مطالب مندرج در بروشور اجلاس پانزدهم

کدکهای نسل آینده VVC و XVC در قیاس با HEVC

ارزیابی کیفیت ویدئو

خلاصه سازی ویدئو

تبلیغات هدفمند

استخراج اتوماتیک متادیتا از محتوای چندرسانه ای با استفاده از هوش مصنوعی

اینترنت اشیاء (IoT)

فناوری HDR

مزیت رو به رشد HbbTV و وضعیت آن در ایران

پتانسیل رسانه های اجتماعی در جذب مخاطب

رسانه‌های اجتماعی یک اصطلاح عمومی است که به مجموعه‌ای از راه‌ها یا کانال‌های ارتباطی آنلاین گفته می‌شود که بر اساس تعامل و اشتراک محتوا ایجاد شده‌اند. کاربران رسانه‌های اجتماعی همزمان هم تولیدکننده و هم مصرف‌کننده اطلاعات هستند. برخلاف کانال‌های پخش سنتی، کانال‌های رسانه‌های اجتماعی، سامانه های ارتباطی دوطرفه هستند که مردم را قادر می‌سازند تا به اطلاعات پاسخ و واکنش نشان دهند. هرچند در ابتدا رسانه‌های اجتماعی صرفا برای برقراری ارتباط افراد با یکدیگر ایجاد شدند اما با گذشت زمان، رسانه‌های اجتماعی فرصتی منحصر به فرد برای کسب و کارها فراهم آوردند.


مدیریت راهبردی با هوشمندی در کسب و کار

هوشمندی در هر صنعت بیانگر هنر دستیابی به مزیت رقابتی با بهره گیری از سرمایه های سازمانی، داده ها و فرآیندهای آن است. این هوشمندی در سازمان‌های مختلف بنا به اهداف خاص منظوره، مورد استفاده قرار می گیرد. سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به عنوان نهادی پیش رونده، همواره در تلاش است تا با به کارگیری مفاهیم و فناوری‌های نوین، خدماتی درخور به مخاطبان خود ارائه نماید. هوشمندی یکی از مفاهیمی است که اخیرا توجه بسیاری از تصمیم‌گیرندگان رسانه ملی را به خود جلب نموده است.


نبض برق در رسانه

تأمین انرژی الکتریکی مورد نیاز سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، به جهت نقش پررنگی که این مجموعه در اطلاع‌رسانی به مردم، در اقصی نقاط کشور بر عهده دارد، بسیار حائز اهمیت است.